SKUPINOVÉ CVIČENIE

Cvičebný program pozostáva z kombinácie  zahrievacích cvikov, pilatesových cvikov, strečingových  cvikov, jogových asán a   cvikov fasiálneho tréningu. Aby bolo cvičenie efektívne cvičíme  pravidelne  3 krát do týždňa s dňom oddychu medzi cvičeniami. Spôsob cvičenia závisí od každej osoby. Prostredníctvom pravidelného cvičenia sa kardio-vaskulárny systém stáva  silnejší  a efektívnejší.  Doba návratu srdečnej činnosti do normálu po vyvinutej aktivite sa  pravidelným cvičením skracuje.  Zo začiatku cvičíme pomaly a sústredene, neskôr pridávame na obtiažnosti  aby sme  si vybudovali lepšiu telesnú kondíciu. Uvedené cvičenie má preventívny a zdravotný charakter, takže stále dodržiavame zásadu rozprávacieho testu. Ak sa počas bežného cvičenia nemôžeme normálne rozprávať, tak to  znamená že cvičíme príliš a preťažujeme kardio-vaskulárny systém.

Spoločným cvičením a vzájomným podporovaním  dosiahneme to, že sa budeme cítiťl lepšie, budeme vyzerať lepšie a budeme mať väčšiu radosť zo života.

Skupinové cvičenie sa vykonáva v malých skupinách maximálne 6 osôb. Voľné termíny zasielame sms správou alebo oznamujeme telefonicky. Záväzne termíny na cvičenie prosím potvrdzujte iba telefonicky alebo SMS správou.

Aktuálne termíny pohybových aktivít: 

Pondelok: 17.00 - 18.00 hod.

Streda: 15.30 - 16.30 a 17.00 - 18.00 hod.

Piatok: 17.00 - 18.00 hod.

Cena kurzov pohybových aktivít:

10 lekcií  30,- EUR pre nových klientov

10 lekcií 25,- EUR pre stálych klientov štúdia Ánandamaja