FASCIÁLNY TRÉNING

Ak hľadáte najúčinnejšiu formu regenerácia svalstva  určite sa rozhodnite pre fasciálny cvičebný tréning. Fascie v podobe celotelovej siete prenikajú  každým kúskom nášho organizmu. Ak sú fascie zdravé chránia svaly pred poranením, sme pohyblivý  a v dobrej kondícii. Vďaka tomu dokážeme predchádzať chorobám a dosahovať dobré športové výkony. Fasciálny tréning uprednostňujú najmä profesionálni športovci, avšak  jeho vynikajúce účinky ocenia   i začiatočníci. Mnohé cviky sú jednoduché a ľahké, ale aj mimoriadne účinné. Tréningový program zahŕňa množstvo  cvikov využívajúcich švihy, kmitanie a strečing, cvičenie s jednoduchými pomôckami aj bez nich. Cviky sú kombinované podľa náročnosti s prihliadnutím na zdravotný stav cvičiaceho. Fasciálnym uvoľnením získame  väčšiu pružnosť a pohyblivosť fascií, zredukujeme bolesť a podporíme proces látkovej výmeny, čo  zmierni napätia vo svaloch, šľachách a väzoch. Zlepšíme držanie tela a predídeme bolestiam chrbtice, keďže mimoriadne veľa receptorov bolesti sa nachádza na veľkej chrbtovej fascii - v oblasti driekových stavcov. Fasciálny tréning  urobí naše šľachy a väzy pevnejšími a odolnejšími, ak sa využívajú aktívne a správnym spôsobom. Preto sa pri tréningu fascií do značnej miery zameriavame   na  strečingové cviky a pohyby. Tréning vám určite zpríjemnia zrozumiteľné postupy, názorné ukážky  s nadväzujúcimi cvikmi,  príjemné prostredie, meditačná hudba  a cvičenie v malej skupine (max.6 osôb) pod odborným dozorom.  Vďaka tomuto tréningu  opäť získate  mladistvosť, vitalitu a radosť z pohybu. 

 
Pomôcky používané  pri tréningu fascií:
  • overball
  • fit lopta
  • balančné a  iné rehabilitačné pomôcky a  závažia